2010. június 27., vasárnap

9.Fejezet: Szándék...

Este fél kilenckor elindultam...ndultunk ( :/ )
A mustang-ommal mentünk...
-Minek jöttél Jay?-Kérdeztem mikor már majd megpukkadtam a kíváncsiságtól.
-Már mondtam.-Vont vállat közömbösen.-Meglátogatlak.
-Jay...Ne nézz hülyének!Csak ismerlek négy éve...-Mondtam.-Sajnos túl jól is...
-Csak nem bánod...azokat az éjszakákat?-Kérdezte majd az arcomat fürkészte.
-Őszintén?...De...nagyon is bánom...hogy neked adtam a...szüzességemet.Bánom.-Mondtam.
-Én nem bánom...Jó volt Veled.És...jó is lenne még...Hiányoztál...-Mondta majd a combomra tette a kezét.
-Vedd le rólam a kezedet...-Sziszegtem.-Az egy dolog hogy Daisy előtt jópofizol...De előttem nem változol meg.-Mondtam.
Leparkoltam a parton.Az ismerős, fekete Volvo mellé.
-Miért mondod ezt?...-Nézett rám.-Legalább adhatnál egy esélyt a dolognak...Nekem...-Mondta Jay.
-Ch...Megint egy esélyt...ugye?!-Néztem rá.-Meddig akarod ezt játszani?...Fogd fel!Nekem már csak egy haver vagy.Semmi több...-Mondtam majd kiszálltam.
Elindultunk a víz felé.Mind a ketten hallgattunk.
-Hé Carly!-Jött oda hozzám Jake.-Öhm...Hello...
-Szia, Jake!-Öleltem meg Jake-t.-Jake...Ő itt Jay...Egy régi haverom.
-Hello...-Intett Jay.
-Hello...-Biccentett Jake.
-Öhm...Paul...Miért haragszik rám?-Tereltem a témát.
-Fogalmam sincs...Amióta megismertétek...vagyis amióta látott...a gondolatai körülötted forognak...Fogalmunk sincs mi van vele.-Vont vállat Jake.
Hárman elindultunk a srácok felé.
-Szia, Kislány!-Kapott fel Embry.
-Sziaa...Tegyél le!-Ütögettem meg a vállát nevetve.
-Hé!Szia, Carly!-Jött oda Jared.
Majd Seth, Quil és Sam.
-Sziasztok, Srácok!-Mosolyogtam rájuk.-Öhm...Fiúk...Ő itt Jay...Egy régi haverom.-Mondtam.
-Hello...-Köszöntek egyszerre a fiúk.
-Jay...Ők itt...Sam, Embry, Jared, Quil, Seth és...Jake-t már ismered.-Mutattam be a srácokat.
Leültünk a tűzhöz.Én Emily mellé ültem.Feltűnt, hogy Paul engem bámul...
-Mi a baja?-Súgtam oda Em-nek.
Megrántotta a vállát.-Ne is törődj vele...
-Oké...Csak bosszant, hogy dühös rám, de nem tudom miért.-Sóhajtottam.
-Elmegyek...Sétálok egy kicsit...Az talán segít lenyugodni.-Álltam fel.
-Oké...De el ne tévedj!-Mondta Em.-Nyugi...Majd megbékél.
-Oké...-Mondtam majd elindultam.
Már vagy tíz perce sétálhattam amikor Jay lépett mellém.
-A szívrohamot hozod rám!!!-Mondtam.
-Bocs...-Mondta.A kezében egy teli Whisky-s üveg volt...-Kérsz?
-Kösz...-Húztam meg az üveget.-Elég sokat ittál már Te is...-Mondtam rá pillantva.
-Már megittam egy üveggel.-Vont vállat.
Akkor tűnt fel, hogy nem az óceánparton vagyunk hanem...z erdőben...csak mi ketten.
-Gyere...Szórakozzunk...-Mondta Jay majd egy fához nyomott.
-Engedj el Jay!-Próbáltam ellökni, de nem tudtam.
-Miért Cica?!...Te is tudod...Szeretlek...-Suttogta a fülembe majd megcsókolta a nyakamat.
-Engedj el te disznó!-Mondtam majd megütöttem.
A dühtől teljesen elvakulva megütött...A földre repültem a nagy erejű ütéstől.
-Te akartad...Akkor durva leszek...-Morogta majd odajött hozzám.Letepert a földre...És csókolgatni kezdett.Hába ellenkeztem...Rúghattam, üthettem...meg sem érezte...
-Nyug jó lesz...Megígérem.-Mondta majd letépte rólam a pólót...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése