2010. június 28., hétfő

11.Fejezet: Az első nap

Teljesen magamba zárkóztam a történtek miatt.Nem akartam, hogy a srácok és Emily így tudják meg a múltamat.Aztán csak teltek a napok...És csak arra eszméltem fel, hogy alváshoz készülök és holnap suli...Remek...Az első nap...
Aztán elaludtam...
-Píí-píí-píí-píí...-A vekker követelőző hangja vijjogott a fülembe.
Lustán lenyomtam majd kikászálódtam az ágyból.Gyors elmentem lezuhanyozni, sminkelni, fogat mosni.Majd egy törölközőbe csavarva vissza mentem a szobámba a szekrényemhez.Felvettem a sötét, koptatott farmeromat és egy lila pólót, amin egy szét tárt karú, rózsaszín szivecske van és alatta egy felirat: "!Hug Me!".Hozzá a lila tornacipőm.Fogtam a kocsikulcsom, a laptopomat betettem a táskámba és már mentem is.
-Áh az első nap, mi?-Mosolygott rám Daisy.-Hajrá...
-Kösz...Na de én megyek, ha időben be akarok érni.-Mondtam majd felkaptam a kabátomat és már ott sem voltam.
Beültem a Gt-be és indítottam...
A suli fél órára volt a házunktól.Amikor begördültem a parkolóba...Nem kevés szempár figyelmével eléggé zavarban voltam.
Kiszálltam és a táskámmal a vállamon elindultam a suli felé.
-Nézzétek!Új bige...-Súgtak össze a lányok.
-Hmm...Friss hús...-Hát igen...a fiúk is összesúgtak.
Az igazgatói irodába mentem ahol megkaptam az órarendem és egy térképet a suliról.Majd mentem az órámra...
Leültem a leghátsó padba, a sarokba.Ott remélhetőleg nem zavar majd senki.És ez így is lett...Az összes többi órán egyedül ültem.Leghátul, a sarokban, magányosan...
Aztán jött az ebédszünet.A tálcámra csak egy almát és kólát tettem.Aztán elindultam a leghátsó sor felé.Leültem a sarokba, egy kicsi asztalhoz és kibámultam az ablakon.
Elővettem a laptopomat és neki álltam netezni.Elég uncsi nap volt...dehát...Mit tegyek?!Új vagyok...Aztán már nagyon untam magam.eltettem a laptopomat és nekiláttam az almámnak.Aztán meg a kólámnak...
Aztán egy elég...plázapicsás kinézetű lánycsapat felé néztem akik rólm súgdolóztak.És az egyik szőkeség mindig hátra fordult...Kezdtem ideges lenni, úgyhogy jobbnak láttam ha elmegyek...
Felálltam, kidobtam a kólás dobozt és az almám maradványát majd kifelé vezetett az utam.
A parkolóba érve egy fiú csapatra lettem figyelmes, akik egy kocsit járatnak...Elég jó verda volt...Egy fekete Pontiac GTO.Aztán az egyik srác felém nézett...Embry!!!
Úgy csináltam, mintha nem láttam volna, hogy felém közeledik.Beültem a kocsimba.Ekkor ért oda hozzám s behajolt a lehúzott ablakon.
-Hello Carly!-Mosolygott rám.
-Szia...-Mormoltam halkan.
-Nem jössz hülyülni egy kicsit?...Csak húzatjuk a kocsit meg röhögünk...-Kérdezte reménykedve.
-Áh...nem...-Ráztam meg a fejemet.-De azért kösz...
-Jaj ne csináld már!-Mondta.Majd beült mellém megkerülve a kocsimat.-Ne hidd, hogy másként tekintünk Rád a dolgok...miatt...-Mondta.
-Pedig másként kéne...-Sóhajtottam.
-Jaj, dehogy is!Gyere már!-Ragadta meg a karomat.
-Oké...Ha mondod...-Sóhajtottam.
Majd Embryvel együtt kiszálltunk...
Elindultunk a többi fiú felé.
-Jé...Kit látnak szemeim!-Jött oda hozzám Jake.
-ÖHm...Hello...-Mondtam.-Jó kocsi.Pontiac GTO.-Mondtam elismerően.
-Jé...egy csaj ennyit tudjon egy kocsiról...-Mondta Jared.
-6 hengeres, 297 köb centis, 5 kéziváltó fokozat, 4 automata váltó fokozat, a tankba 75 liter fér és a végsebessége 220km/h...Mire vagy még kíváncsi?-Néztem rá pimaszul.
-Hú...Ez szép volt...-Vont vállat.
-Amúgy...Kinek a kocsija?-Kérdeztem.
-Az enyém...-Szállt ki a sötétített üveges kocsiból egy csaj.-Leah vagyok.Leah Clearwater.Seth nővére.-Mondta.
-Hello...Carly vagyok.-Mondtam.
-A te kocsid is jó...V8-as Mustang Gt...Szép...a végsebessége 300Km/h...állítólag.8 hengeres...Szép...-Mondta elismerően.
-Azt nem tudom, hogy tud-e 300-zal szaggatni, de a 285 simán megy neki.-Mondtam.
-Vagány csaj vagy...Kedvellek.-Mosolygott rám.
-Én is téged...-Mosolyogtam vissza.-Na jó...nekem mennem kéne...Örülök, hogy találkoztunk.Sziasztok!-Intettem majd visszasiettem a kocsimhoz, beszálltam és indultam haza...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése