2010. június 27., vasárnap

8.Fejezet: Nem várt viszontlátás...

-TE?!?!-Kérdeztük egyszerre.Nem vettük le egymásról a szemünket.
-Öhm...Ismeritek egymást?-Kérdezte Jake.
-Igen...Vagyis...Nem.-Rázta meg a fejét Paul.-Csak...Álmodtam néhányszor...Róla...Vele...-Mondta majd remegni kezdett.A remegéshullámok erősebbek lettek.Jared, Quil és Seth közre fogták Paul-t,Sam parancsára és kivitték az erdőbe.
-Te most ne menny ki, Carly!-Mondta Sam mire bólintottam és kiment Ő is az erdőbe.
-Kibújt a farkas a zsákból...Akarom mondani...Jó ijesztő volt...-Motyogta Embry.
-Fogd be!-Dörrent rá Jake.-Szóval Carly...Mi volt ez?!-Ült le mellém.
-Hát...Amióta itt vagyok van egy visszatérő álmom...-Nyeltem nagyot.-Paul van benne...
-Mi van?!?!-Kérdezte döbbenten.-Paul...És mi van még benne??
-Hát csak annyi, hogy Daisy háza előtt állok.Ti és Paul kijöttök az erdőből.Paul engem néz majd tesz egy lépést felém és hirtelen ott van előttem.Megölel, megcsókol, azt mondja hogy szeret majd hátrébb lép...Aztán egy grafit-szürke farkas...Vagyis óóriás farkas lesz belőle.És visszafut hozzátok...De már Ti is farkasok vagytok...Ez olyan hülyén hangzik...-Sóhajtottam.
A fiúk összenéztek.
-Tuti...Hogy ezt álmodtad?-Kérdezte Jake.
-Igen...Miért?-Kérdeztem.
-Majd...Este a bulin megtudod.-Mondta Sam mikor belépett az ajtón.
-Oké...-Vontam vállat majd ismét neki láttunk dolgoknak.
-A fiúk elmentek felállítani a tűzrakóhelyet.-Mondta Sam.-Paulnak is...Le kellett nyugodnia...-Pillantott rám.
-Öhm...Ez is kész van, Em.-Mondtam majd átadtam a tálcát Emilynek.
-Akkor...Készen vagyunk.-Mondta Em.
-Hány óra?-Kérdeztem.
-Négy.-Mondta Jake.
-Szerintem...Én megyek.-Mondtam nagyot nyelve.-Még...Segítek otthon Daisy-nek, kajálok és...készülődök.-Elindultam az ajtó felé.
-Köszi a segítséget, Carly!-Mosolygott rám Em.
-Nincs mit.Szívesen máskor is!-Mondtam.
-Szavadon foglak!-Ölelt meg.
-Állok elébe!-Mosolyogtam rá.-Na...Sziasztok!
-Szia!-Köszönt Emily.
-Szia!-Köszönt Embry.
-Szeva Csajszi!...Akkor este...-Intett Jake.
Még utoljára intettem majd kimentem.Amikor beszálltam a kocsiba jött Paul.
Egy pillanatig egymást néztük majd Paul dühösen, ökölbe szorított kézzel beviharzott a házba.
Én indítottam.
betettem egy Evanescence CD-t a lejátszóba, feltekertem a hangerőt és gondolkoztam.
-Miért dühös rám?!...Alig ismer...Még nem is beszéltünk...-Gondolkodtam hangosan.-Na mindegy...Este odaállok elé és megkérdem mi a franc baja van!-Határoztam el magamat.
Dühösen faroltam be a ház elé, majdnem neki is mentem egy piros, 76-os Chevy Impala-nak.
76-os Chevi Impala?!?!Jay!!!-Ezzel a tudattal pattantam ki a kocsiból.
Amikor beléptem elkerekedett a szemem.Jay ott ült a konyhában és Daisy-vel üdítőzött.
-Áh hello Carly!-Mosolygott rám Jay.
-Jay!Te meg mit keresel itt?!-Kérdeztem döbbenten.
-Jöttem meglátogatni a gyerek kori barátomat...-Mondta mosolyogva.-Egy hétig maradok...Mivel...Daisy megengedte hogy itt lakjam egy hétig.
-Óh...Ez remek...De este egyedül leszel...Én nem leszek itthon.-Mondtam.
Nem tudom miért de rettentően dühös voltam Jay-re.Azok után amit írt és miután kinyomta a telefont még van képe ide jönni...
-Hogy-hogy?-Nézett rám Daisy.
-Tudod...Party A'La Quilute Fiúk.-Emlékeztettem.
-És...Szerintem oda Jay is elmehet...-Mondta Daisy.-Vagy nem úgy gondolod?!
-De...Ha te mondod.-Sóhajtottam lemondóan.
-Remek!-Mosolyodott el Jay.
Hogy fogok én jól szórakozni a srácokkal ha Jay velem lesz?!?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése