2010. június 26., szombat

6.Fejezet: Az álom

-Na jó...Nekem ideje lenne mennem.Már elég későre jár.-Álltam fel a kanapéról.
-Jaaj ne már Carly!Muszály?-Kérdezte Embry.
-Igen muszály.Daisy kinyír...-Mondtam.
-Hát jó...Akkor haza viszlek.-Állt fel Jake is.
-Máskor is gyere ám!-Kötötte a lelkemre Sam.
-Hát...Rajtam ne múljon.-Mosolyogtam rá.-Akkor...holnap este kilenckor találkozunk a parton.-Mondtam majd egy intéssel elköszönve tőlük Jake-kel kimentünk a kocsihoz.
Beültünk a kocsiba és indultunk.
-Nagyon rendesek.-Mosolyodtam el.-Örülök hogy megismerhettem őket.
-Ők is hogy megismerhettek Téged...És én is.-Mondta.
A további út elég halgatagon telt...
-Hát...Kösz a fuvart.-Mondtam amikor megálltunk a feljárón.-És az estét...vagyis a napot.
-Én köszönöm, hogy eljöttél...-Mondta rám mosolyogva.
-Na...Szia!-Mondtam majd elindultam az ajtó felé.
-Szia, Carly!-Intett Jake majd elhajtott...
-Na szia!Azt hittem már haza sem jössz.-Mosolygott rám Daisy.-Milyen volt?
-Szia...Hát haza találtam.És...nagyon de nagyon jó volt.-Lelkendeztem.
-Aha...-Mosolygott Daisy.
-Ja...És holnap este nem leszek itthon.Hívtak buliba, a partra.-Töltöttem magamnak narancslevet.
-Ááh...Tábortüzes, grilles buli?...A'La Quilute Fiúk?-Nevetett fel.
-Pontosan.-Hajtottam le az italomat.-Na de én megyek...-Mondtam majd felsiettem a szobámba.
Már fél tíz volt.Gyorsan lezuhanyoztam, átvettem a pizsimet, megmostam a fogamat majd a laptopommal az ölemben befeküdtem a jó puha ágyamba.Átfutottam a blogokat és az e-mail-eimet.Jött egy mail Jay-től.A "Bandavezér"-től.

"Szeva Cica!
Hol a fenében vagy?!?!Már két napja nem ütköztünk.Voltam nálatok de Jack meg azt mondta elköltöztél...Hol a francban vagy?!Elköltöztél egy rohadt szó nélkül???Még a Bandának sem szóltál?...Hát kedves...Ezzel el is felejthetsz minket!Soha többé ne írj, ne hívj!Szevasz!!!"

A szavak pofonként értek és a jókedvem ami volt elszállt.
Rögtön fogtam a mobilomat és előkerestem Jay számát.
Egy csörgés, kettő, három.
-Hallo!-Szólt bele egy női hang.
-Öhm...Hello Jay-el szeretnék beszélni.-Mondtam.
-Jay!Téged keres valami csaj!-Kiáltotta el magát a lány.
-Cső, mondd!-Szólt bele Jay.
-Szia Jay, Carly vagyok...Bocs ho...-Kezdtem bele de kinyomta.
-Hát ez jó...-Sóhajtottam.Majd letettem a laptopomat és a telefonomat majd aludni próbáltam.
Elnyomott az álom...
Ismét az az álom.
A ház előtt állok.
A srácok kijönnek az erdőből és engem néznek.Aztán Paul előre lép és hirtelen ott terem előttem.
Megölel.Megcsókol, azt mondja hogy szeret.Majd a helyébe egy szürke farkas lesz.Visszafut a többi sráchoz, akik már farkasok.
Eltűnnek az erdőben én meg felébredek...
Ránéztem a telefonom kijelzőjére: 02:43.
-Atyám...Ez a hülye álom...-Dörmögtem.
Az oldalamra fordultam és megpróbáltam elaludni.
Egy ideig csak forgolódtam, dobáltam magam az ágyban.
03:34. volt amikor rápillantottam ismét az órára.Aztán elnyomott az álom.
Több álmom nem igen volt.
Csak képek.Képek erről a Paul nevű srácról.
Az arcáról, tökéletes testéről, a csókunkról, aztán még egy közös kép...
Majd egy falka farkas...Tudtam Ők a fiúk...
Aztán emberi alakban voltak.És még egy csomó ilyen kép.
Majd a nap sugarai szinte égették a szemhéjamat.
Lassan, nagyon lassan nyitottam ki a szemeimet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése