2010. június 29., kedd

13.Fejezet: Ellenségek...És barátnők

Reggel ismét a vekker ébresztett.Lenyomtam és boldogan kipattantam az ágyból.
Kint remek idő volt.A nap száz ágra sütött és meleg is volt.Egy kék, pánt nélküli felsőt vettem fel egy fekete, koptatott, csőszárú farmerrel.Felvettem egy fekete kis kardigán félét és egy balerina cipőt.Kifésültem és kivasaltam a hajamat, kisminkeltem magam, fogat mostam majd mentem is le.A tálból elvettem egy almát, puszit nyomtam Daisy arcára majd már suhantam is kifelé.
Beültem a kocsimba és elindultam a suli felé.Mosolyogtam, de nem tudom miért.Jó kedvem volt, de fogalmam sincs miért.Csak szép volt az élet, most, hogy tudom; Emily-re és a srácokra számíthatok, a barátaim...
Kiszálltam a kocsimból a suli parkolójában, a lezáró gombbal lezártam és elindultam befelé.Nem érdekelt, most az sem, hogy a "Pláza Cica" csoport méreget, gúnyosan vihog, sugdolózik rólam és végigmér...Nem baj!Ingyen van!Hadd nézzenek!
Leültem a matek teremben, a leghátsó padba, a sarokba.
Aztán belibbent egy hosszú, szőke hajú, zöld szemű lány a terembe."Pláza Cica" csoport Alpha nősténye...Elmosolyodtam a gondolaton...Amit ki is szúrt...
-Mit vigyorogsz?!-Kérdezte gúnyosan, felvont szemöldökkel.
Nem válaszoltam csak hátra dőltem a székemen és tovább mosolyogtam, kifelé bámulva az ablakon.
-Kérdeztem valamit...-Takarta el a kilátást a csaj.
-Öhm...Neked is jó reggelt...És ha annyira érdekel...Várom a délutánt és jó kedvem van...Nem tudtam, hogy a Te szemedben ez bűn...-Mondtam majd elő vettem a matek könyvemet.
-Na ide halgass!Nem érdekel, hogy Te vagy itt az "Új Lány" vagy hogy te vagy a szent és sérthetetlen, vagány csaj!Tudd meg...Ez a suli nem a régi sulid, Colorado-ból.Ott lehettél akármilyen kemény is...Itt egy senki vagy...-Mondta a csaj bosszúsan.
-Egyéb megjegyzés?!-Néztem fel rá.Élveztem hogy bosszanthatom a puszta mosolyommal.
-Nem nincs...De...Ha így folytatod...Én és a csajok...Pokollá tesszük az életedet...-Mosolyodott el majd megfordult.
-Pláza Picsa...-Mormogtam.Ezt meg is hallotta, de nem érdekelt.A bige a helyére libbent és kezdődött is az óra.
A következő órán, történelmen, ismét hátul ültem.
-Öhm...Hello...Szabad ez a hely?-Lépett mellém egy barna hajú lány.
-Igen, persze!Ülj csak le!-Bólintottam majd egy "köszönöm" kíséretében leült.
-Láttam mit csinált Amy...De ne is törődj vele!-Mosolygott rám kedvesen.-Velem is ezt csinálta...Azóta is utáljuk egymást...Amúgy...Bella vagyok, Isabella Swan.
-Caroline McCarty.De inkább Carly.-Mondtam.-Tegnap nem láttalak Téged...
-Tegnap nem voltam suliban...Családi zűr volt otthon.-Mosolygott rám.
-Áh...Abból nekem is kijutott mostanában.-Mosolyogtam vissza.
Bella nagyon kedves lány volt.Nagyon jól össze is barátkoztunk.
Amikor már végeztünk az órákkal elindultunk együtt a parkoló felé...
-Amúgy...Jake mesélte, hogy ide költöztél.-Mondta.
-Te ismered Jake-t?-Kérdeztem.-Nekem még nem mesélt Rólad...
-Igen...Kiskorunkban együtt voltunk.De aztán a szüleim elváltak, én anyámnál maradtam és megszakadt a kapcsolatunk.-De most, hogy anyám és az élettársa, Phill Phoneix-ben él...Én ide kerültem az apámhoz.Ő a rendőr főnök Forks-ban...Charlie Swan.
-Igen hallottam már róla.-Bólogattam.-Hát...Örülök, hogy megismerhettelek...Jó volt valakivel beszélgetni.-Mondtam.
Ekkor libbent ki Amy és a többi pláza cica a parkolóba.
-Na kezdődik...-Morogta Bella.
-Hagyd...Majd beoltom a kis drágaságot.-Mondtam és elvigyorodtam.
Amy gúnyosan felnevetett mikor elment mellettünk.
-Szét ne ess!Csak úgy csörögsz!-Kiáltottam utána.
Egy csomóan voltak a parkolóban és mind hallották a beszólást.És persze...Mindenki röhögni kezdett.
Amy vöröslő fejjel szált be a fehér BMW-jébe majd elhajtott.
Bellával elkezdtünk röhögni.
Aztán elbúcsúztunk és elindultunk mind a ketten haza...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése