2010. június 25., péntek

1.Fejezet: Döntések

-CARLY!!!!!-Rontott be a szobámba Jack egy borítékot lengetve.
-Nem hallottál még a kopogásról?!?!-Kérdeztem dühösen.
-Ez meg mi legyen?!-Kérdezte átadva a levelet.
Gyorsan átfutottam majd felolvastam egy mondatot: "Kedves Szülők/Nevelők!Gyermekük 165 tanórán nem szerepelt, s igazolást sem nyújtott be..."
-Aminek látszik.-Vontam vállat majd visszaadtam a levelet Jacknek.
Jack még mindig dühösen nézett rám.
Megforgattam a szememet majd visszamentem az íróasztalomhoz, leültem és a fülhallgatót bedugtam a fülembe.Bömböltetni kezdtem Brokencyde-Bree Bree című számot.
-Carly!-Ragadta meg a csuklómat Jack ami fájt a friss...
-Vágások...-Suttogta Jack a csuklómra nézve.-Hát már megint kezded?!?!-Nézett rám.
-Nem megint...Még mindig.-Vontam vállat majd kitéptem a kezemet a kezei közül.
-Carly...Döntöttem.-Ült le az ágyam szélére.-El mész Daisy-hez Forks-ba...-Mondta.
-Mi van?!?!-Pattantam fel.-Hogy hova megyek Én??
-Daisy Nénikédhez.Forksba.-Mondta majd felállt.-Most...Pakolj.Holnap délben indul a géped...Ja...És kár erölködnöd...Már döntöttem.És kár szökéssel próbálkoznod.-Ezzel kiment.
-Hát ez rohadt jó!-Rúgtam bele egy földön heverő párnába.
Elő ráncigáltam a bőröndömet.A szekrényajtót kivágva minden ruhát belegyömöszöltem.Majd a cipőimet...Vagyis 5pár tornacipőt és 2pár magassarkút.
Aztán fogtam a válltáskámat.A fiókomból minden iratomat bele pakoltam majd a fogkefémet, a fésűmet, a parfümeimet, az ékszereimet és a tusfürdőmet.
-Már végeztél is?-Kukkantott be Jack.
-Ja...-Vetettem oda foghegyről.Majd kinéztem az ablakon.Az első dolog ami az eszembe jutott: Hol a kocsim???
-Mielőtt megkérdeznéd...A kocsid már útban van Forks felé.-Mondta Jack.
-Ó király...-Morogtam majd lementem a konyhába.
Öntöttem egy pohár narancslevet majd levágódtam az asztalhoz.
-Tudom hogy haragszol rám...De a Te érdekedben teszem.-Mondta Jack miközben az ajtófélfát támasztotta.
-Tzenegy éve voltam Daisy-nél...Akkor is egy hétre és keményen...egy sráccal barátkoztam össze...-Mormogtam.-Amúgy meg...Nem haragszom.Sőt!Örülök hogy nem kell...Veled egy házban élnem!-Suttogtam majd választ sem várfa felrohantam a szobámba.
Este nyolc volt már.Fogtam a pizsimet, amit elő hagytam és mentem a fürdőmbe.
Lezuhanyoztam, hajat mostam.Majd előkerestem a fogkefémet és megmostam a fogamat.
Majd bevágódtam az ágyba a laptopommal az ölemben.
Felmentem a Facebook-ra...És a MySpace-re.
Mind a kettőn az ismerőseim száma meghaladta a 2000-ret...Amire nagyon büszke is voltam :$.
MSN...Senki nem volt fent...Vagyis senki fontos.Aztán felmentem, megnéztem az e-mail-eimet.Reklám, reklám, reklám, értesítő, stb...
A blogjaimat is átfutottam majd a laptopot kikapcsoltam, és a rózsaszín-fekete kockás táskájába tettem, amit meg rátettem a bőröndöm tetejére.
Bekapcsoltam a tévémet.
Nem volt semmi...Kikapcsoltam.Az Mp4 lejátszómat bekapcsoltam és benyomtam a legpörgősebb rock számokat: Evanescence-Going Under. Brokencyde-Bree Bree.Flyleaf-I'm so sick.És satöbbi...
Majd kikapcsoltam és csak a plafont bámultam.
"Talán nem is lesz olyan rossz...Legalább újra láthatom Jake-t...És Daisy-t...Na és persze járhatom az erdőket.A magam ura lehetek és elmehetek valamijen bulikba...Ha egyáltalán ismerik az ottani indiánok a "Buli" szót...-Gondolkodtam.
Aztán elnyomott az álom...
Elég fura álmom volt...Forksban voltam...Azt hiszem és egy ház előtt álltam.A ház egy erdő előtt állt.Elég nagy volt, emeletes.A falai, a tető és minden más fából volt.A fa zöldre volt festve.Az ajtók és az ablakok kerete, s a veranda padlója, a korláttal együtt fehér volt.
Nem mentem közel.Meg sem mozdultam.Aztán az erdőből öt...nem is!
Hét félmeztelen, farmeros srác lépett ki.Engem bámultak...Az egyik elindult felém.Aztán hirtelen előttem termett.Arca tökéletes volt...ahogy a teste is.Izmos volt.Rám mosolygott és megfogta a kezemet.
-Carly...-Suttogta majd derekamra csúsztak izmos, forró karjai.Közelebb húzott magához.Megölelt...-Szeretlek!...-Búgta a fülembe.
-Én is, Paul...-Suttogtam a mellkasába.
Majd felnéztem Rá...Megcsókolt.
Hátrébb lépett majd a kezemet is elemgedte.Amikor ismét felnéztem Rá...Már egy szürke farkas állt a helyén.
-Szeretlek, Paul...-Mosolyodtam el majd hátrébb léptem.
A szürke farkas vissza ment a többi fiúhoz...vagyis...azok is farkasok voltak.Hatalmas farkasok...Bagy 3x nagyobbak mint az átlagos farkasok.Aztán eltűntek az erdőben...
-Píí-píí-píí-píí!!!-Hallatszott az éles hang a fejem mellől.A vekkerem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése