2010. június 27., vasárnap

7.Fejezet: Készülődés

Lassan, nagyon lassan kinyitottam a szemeimet.
Ami hiba volt.Az ablakon át beáramló napsütés szinte elvakított.
-A franba...Hány óra lehet...-Motyogtam majd előkutattam a telefonomat.A kijelzőre pillantva majd kiestem az ágyból: 11:57.
-Dél?!?!-Visítottam fel.
-Minden oké, Carly?-Kopogott be Daisy.
-Igen, persze Daisy...Csak elaludtam egy kicsit...-Mondtam.
-Hát eléggé...Itt volt Jake...De elment, mert nem akart felkelteni.-Mondta Daisy.-Mondta hogy majd hívd fel amikor ráérsz.
-Oké, meglesz.-Mondtam.Majd hallottam a lépteket lefelé a lépcsőn.
Kikászálódtam az ágyból és a nagy tükröm elé álltam.
-Hú...Szénabogja...-Mondtam a hajamat nézve.
Aztán felöltöztem.Felvettem egy fekete pólót és egy farmert.A pólón egy fehér csillag volt középen.A farmer meg egy sima, világos, koptatott farmer volt.Hozzá meg a fekete Converse tornacipő és már kész is voltam.Kifésültem a hajamat, kivasaltam, fogat mostam és feltettem a szokásos sminkemet.
Majd előkerestem a mobilomat és tárcsáztam Jake-t.
Egy csörgés...kettő...három...
-Áh hello Carly!-Szólt bele Jake.-Mizu?
-Szia Jake...Hát Daisy mondta hogy kerestél...Csak húztam a lóbőrt...-Mondtam.
-Ja...Hát igen.Csak gondoltam elhívlak Emilyékhez és akkor...készülődhetnél velünk.Mivel Leah, Em unokahúga csak úgy lelépett Em egyedül ma...-Kezdett bele a magyarázkodásba.
-Oké....Ne is mondd...Indulok is, oké?-Mosolyodtam el.
-Oké...Én is itt vagyok Emilyéknél és...itt van Paul is...Azt mondta, hogy már szívesen megismerne.-Mondta Jake.Éreztem a hangján, hogy elvigyorodott.
-BLACK!!!-Kiáltott egy srác a háttérből.-Fogd be!
-Uh...Ő Paul volt...Mi?!-Nevettem el magam.
-Igen, de most le kell tennem mert nekem akar jönni.Akkor itt találkozunk, sziaaa...-Mondta majd letette a telefont.
-Daisy!Elmentem Emilyékhez!Segítek a bulival kapcsolatban...-Álltam meg a konyhában.
-Oké...Carly!Ezt elvinnéd Em-nek?-Kérdezte majd egy borítékot lengetett meg.
-El.-Mondtam majd elvettem a borítékot.És már ott sem voltam.Bepattantam az én kicsikémbe és már hajtottam is.
Alig negyed óra múlva (az én tempómban) meg is érkeztem a házhoz.Leparkoltam egy fekete Volvo mellé.Kiszálltam és elindultam a ház felé.
-Carly!-Futott elém Jake majd felkapott és megfordultam a levegőben...
-Tegyél lee!!!-Sikoltottam nevetve.Mire letett.-Könnyű a kicsivel mi?!-Néztem fel rá.Az én 170cm-mel nem voltam valami magas...Az Ő kb. 195cm-jéhez képest.
Bementünk a házba.
-Áh hello Kislány!-Intett Jared majd Embry.
-Szia, Carly!Mosolygott rám Seth.
-Sziasztok fiúk!-Mosolyogtam vissza.
-Szia, Carly!-Mosolygott rám Em majd puszit váltottunk.
-Emily!...Daisy ezt küldte velem.-Mondtam majd átadtam a borítékot.
-Kösz, hogy elhoztad!-Mondta majd zsebre tette.
-Na szóval..miben kell segítenem?-Kérdeztem.
-Szóval...Megtöltenég a muffin sütőt tésztával?-Kérdezte Em.
-Persze!-Mondtam majd elkezdtem tölteni a tepsit.
-Ha Paul és Sam megjönnek akkor meg a srácok neki állnak a grill felállításához és a tűzrakóhelyhez.-Mondta Em.
-Aha...-Morogta Quil.
-Ne morogj!Ez férfi meló!-Mondtam.
-Mi a férfi meló?-Lépett be Sam és mögötte még egy srác, de az Ő arcát nem láttam az előtte tornyusoló papírzacskóktól.
De amikor letette a szatyrokat és Rám nézett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése