2010. június 26., szombat

4.Fejezet: Erdei ház

Miután megvacsoráztunk felmentem a szobámba...Nagyon király volt!!!Lila színei és a fehér bútorai csodás összhatást keltettek.És az ágyam...Kovácsolt vaskeret, francia ágy volt...Máris imádtam.
Aztán megfordultam...Az ággyal szemben volt egy krém színű kanapé, mellette meg egy üvegajtó.
Erkély!!!A régi házunkban nem volt erkély a szobámban.Kirontottam és körül néztem.
Az erdőt lehetett látni.Ameddig csak a szem ellát.
-Tetszik?-Szólalt meg mögöttem Daisy.
Megfordultam.Daisy Néni az ajtóban állt és rám mosolygott.
-Igen...Nagyon tetszk!Gyönyörű!-Bólogattam.
-Akkor örülök.Magadra hagylak.Pakolj ki...ja és a fürdőd amögött az ajtó mögött van.-Mutatott egy ajtóra.
-Na nee!...Saját fürdőm van?-Kérdeztem.Majd befelé vezetett az utam.
-Igen.-Bólintott Daisy.-Akkor...Magadra hagylak...-Mondta majd kiment.
Bementem a fürdőbe és elképedtem.Nagy zuhanyzókabin, fürdőkád, vagyis...inkább már medence...Visszamentem a szobámba.Kipakoltam a cuccaimat majd mentem fürdeni.Gyors lezuhanyoztam.Rettentően fáradt voltam, úgyhogy amint a fejem leért párnára elnyomott az álom.
Másnap tízkor, ismétlem tízkor keltem fel.Nem tudom hogy tudtam ennyit aludni amikor kilenckor aludtam el...
Lementem a konyhába ahol a reggelim várt.Palacsinta meggyhabbal.
-Imádlak Daisy!-Gondoltam majd neki láttam enni.
-Áh jó reggelt!-Köszönt rám Daisy amikor bejött a konyhába.
-Neked is!És köszi a reggelit...Isteni!-Mondtam.
Miután megreggeliztem felmentem a szobámba.A délelőt gyorsan eltelt.Megebédeltem majd mentem fel.Gyors lezuhanyoztam, kivasaltam a hajamat, kisminkeltem magam és felöltöztem.
Egy fekete csőnadrágot vettem fel, türkizkék felsővel és az ugyanijen színű tornacipőmmel.
Két óra előtt öt perccel megállt a már jól ismert piros Rabbit a ház előtt.
Fogtam a mobilomat, a farmerom zsebébe tettem és már mentem is le.
-Majd jövök!-Kiáltottam Daisynek.
Kimentem és Jake az én szerelmemnél, a kocsimnál állt.
-Azta!Ez a tiéd?-Kérdezte elképedve.
-Igen...Az én szerelmem.Ford Mustang Gt.És imádom.-Paskoltam meg a fekete kocsim tetejét.
-Nem gondoltam volna hogy az ilyen kocsikat szereted...-Mondta.-Na de gyere...A srácok már várnak!-Mondta majd ketten beültünk a piros Rabbit-be.
-És...Hogy-hogy ide költöztél?-Kérdezte út közben.
-Hát...a szüleim...meghaltak amikor tizenhárom voltam...És a dolgok...nagyon elfajultak...De erről nehéz beszélnem.-Mondtam legyűrve a könnyeimet.-Bocs...
-Semmi baj...Én kérek bocsánatot...És sajnálom...-Mondta halkan.
-Áh...Semmi baj...Már túl kellene lépnem...De nem igazán megy...-Próbáltam mosolyt erőltetni az arcomra...ami nem igazán ment.
-Meg tudom érteni...Még én sem léptem igazán túl...az anyám...az anyám halálán.-Nyelt nagyot.-Pedig...Tíz éve halt meg.-Mondta.
-Sajnálom...-Tettem a vállára a kezemet.
-Akkor...Nem vagyok egyedül.-Sóhajtott.
-Kérlek...Ne beszéljünk erről most...em akarok lehangolódni.-Mondtam.-Nem szeretnék majd bunkózni a barátaiddal.-Sóhajtottam.
-Oké...Megértem.-Mosolyodott el.-Akkor tereljük a témát...
-Kérdezz.-Mosolyogtam rá.
-Hol laktál eddig?-Kérdezte.
-Coloradoban...Úgyhogy vigyázz!Mert egy ízig-vérig cowgirl-el állsz szemben...Meglasszózlak!-Nevettem fel.
-Yeha!-Kurjantott fel Jake.
-Komolyan mondom...Te bolondabb vagy mint voltál!-Nevettem fel.
-Hát...Te sem panaszkodhatsz!-Mondta.
Mind kettőnkből egyszerre tört ki a röhögés.
Egy kicsi erdei ház előtt álltunk meg.
-Megjöttünk.-Mondta Jake.
-Ooké.-Mondtam.
Egyszerre szálltunk ki és indultunk el az erdei ház felé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése