2010. június 29., kedd

14.Fejezet: Part...

Aztán a maradék három nap gyorsan eltelt...Bellával a legjobb barátnők lettünk, továbbra is ellenálltunk Amy megjegyzéseinek és a srácokkal megint össze barátkoztunk.Meg is hívtak szombatra egy újabb buliba...A partra.
Hála istennek a szombat is eljött.És már este nyolc volt amikor magamra húztam egy fekete, mélyen dekoltált atlétát amin semmi minta nem volt és egy koptatott, világos farmert.És persze a fekete Converse tornacipőmet.Felvettem a fekete, vastagabb, Adidas kapucnis pulcsimat.Majd a sminkem és a hajam jött.Fél kilenckor elindultam a partra.
Amikor oda értem már javában égett a máglya és már a srácok is ott voltak.Leballagtam a tűzhöz ahol mindenki jókedvűen köszöntött és ölelt meg.
-Carly!-Lépett oda hozzám Jared.-Ő itt Kim.A bev...A barátnőm...-Mondta gyorsan.
-Szia!A nevem Kim!-Mosolygott rám a lány majd kezet nyújtott.
-Carly!-Mosolyogtam vissza majd megráztam a kezét...
Aztán oda mentem Jake-hez, aki lázasan beszélgetett Paul-lal.
-Szia, Carly!-Ölelt meg Jake.
Paul szeme egy másodpercre megvillant.
-Sziasztok!-Mosolyogtam rájuk.
-Szia...-Motyogta Paul.
-Mizu?-Kérdezte Jake.
-Semmi...Bella üdvözöl...És azt mondta, hogy sajnálja, hogy ma nem jöhetett el.-Mondtam.
Ekkor Paul elindult a sziklák felé.
-Enek meg mi a baja?!-Kérdeztem halkan.
-Csak...szerelmes...-Vont vállat.
Ezzel elindultam Paul után...Aki egy szikla takarásában, nekem háttal, ült a homokba és kavicsot hajigált a vízbe.Lassan, nesztelenül indultam el felé.
-Nem kellett volna utánam jönnöd...-Szólalt meg majd egy újabb kavicsot dobott el.
-Szép dobás!-Mondtam majd lültem mellé.-Minden oké?-Kérdeztem az arcát fürkészve.
-Fogjuk rá...-Vont vállat.-Most már vissza is mehetsz...Nem kell velem unalmasan üldögélned...
-Nem unatkozok...szeretek én is egyedül lenni...-Vontam vállat.-Paul...Mi a baj?-Kérdeztem miközben törzsemmel felé fordultam.
Paul rám nézett.Majd mikor vissza akart fordulni megragadtam a karját.-Mi a baj?-Ismételtem meg jól kihangsúlyozva az összes szót.
Ismét felém fordult...De most nem fordult vissza.Az arca egyre csak közeledett és közeledett felém...
Aztán mikor már csak néhány centi volt közöttünk megállt...-Ez...-Nyögte fájdalmasan.-Te nem akarod...Én meg...mindennél jobban akarlak...Téged.-Mondta majd felállt.
Felpattantam, megragadtam a karját.Egy pillanatig szótlanul álltunk egymással szemben majd...Megcsókoltam.Karjait a derekam köré fonta, én a nyakába kulcsoltam a karjaimat.
Csókjában egyszerre vegyült a vágy, a szerelem, a féltés, a szeretet, az aggodalom...
Szenvedélyesen de mégis érzékien lágyan csókolt.Még soha nem történt velem olyan, mint akkor, annál a csóknál.-Szeretlek, Carly...-Búgta a fülembe.
Nem szólaltam meg.Csak még szorosabban öleltem.-Én is...Téged...Paul...-Mondtam mikor már szólni tudtam.
Vissza ültünk a homokba.De most már nem csak úgy egymás mellé...Hanem Paul mögém ült, én pedig a mellkasára dőlve néztem az óceánt és a csillagos eget...
-Paul...-Szólaltam meg halkan.-Te...komolyan gondoltad, amit mondtál?...Őszintén?Szívedből?
-Persze, hogy komolyan Carly!-Mosolygott rám kedvesen.-Szeretlek!Teljes szívemből.Örökké!
-Mert...Velem már annyiszor, de annyiszor tették ezt...Nem bírnám ki, hogy...elhagyjanak.-Mondtam halkan.
-Én soha nem tennék veled ilyet, Carly!-Simogatta meg az arcomat.-Amit Én érzek irántad...Az több, mint szerelem.Nekem te vagy az életem!-Mondta majd ismét megcsókolt.-Bevésődtünk, örökké...-Suttogta, alig hallhatóan.
-Mit mondtál?-Kérdeztem.-Bevésődtünk?!...Az mit jelent?
-Szóval te nem tudsz rólunk semmit sem?Rólunk, Quilute-okról?
-Nem...De most hogy felhoztad mondd is el kérlek!-Mondtam majd megfordultam.
Így farkasszemet néztem vele...Az őszinte szerelmemmel...

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Kitettem pár blogot címét az oldalamra!
    Puszi:)
    Carly

    VálaszTörlés
  2. Szia Carly!
    Köszönöm szépen!Nagyon kedves tőled!
    Már én is kitettelek!
    Puszim =)
    GoOofy

    VálaszTörlés