2010. június 30., szerda

17.Fejezet: Eltűntek...

-Szernted...Jake-kel minden oké?-Kérdezte halkan Paul.
-Öhm...Nem tudom...három napja hírét sem hallottam...Nem találkoztunk...Miért?-Kérdeztem aggodalmas hangon.
-Épp ezaz...Három napja mi sem láttuk...Miután...Bellával...-Nyelt nagyot.-Veszekedtek...Nem is kicst...-Sóhajtott.
-Mi?!?!-Kérdeztem.-De hát miért veszekedtek?
-Áh...Hosszú...Hagyjuk.-Rántotta meg a vállát.-Vedd úgy, hogy meg sem szólaltam...
-Paul!!!-Dörrentem rá.-Mi van Jake-kel?!?!-Kérdeztem.A pánik egyre jobban hatalmába kerített...Mégis csak a legjobb barátom...-Min veszekedtek?
-Hát...Jake többet érez mint barátság...Bella viszont Edward Cullen-t szereti...azt a vérszívót...-Vont vállat Paul.-Eddig is volt már Jake ideg állapotban...de mindig haza ment...De most...Nem volt se otthon, se Sam és Emily házában...Sem senkinél.Ezek szerint nálad sem...-Rázta meg a fejét.
-Paul...Aggódom Jake miatt...És keresni próbáltátok?...-Kérdeztem.-Semmi nyom nincs?
-Nyugi, Carly...Igyekszünk...-Mondta Paul.-Tudom...hogy...Sokat jelent számodra.
-Öhm...Ezt hogy érted?!-Kaptam fel a fejemet.
-Semmi-semmi...-Rázta meg a fejét.
Nem akartam vitázni úgyhogy csak ki bámultam az ablakon.
Aztán...A kocsi megállt Emily-ék háza előtt.Mi meg kiszálltunk.
Bementünk a házba...
-Sam...Jake-ről van valami hír?-Kérdeztem Sam felé fordulva.
-Sziasztok...-Mosolygott ránk.-Nem...Sajnálom Carly...Még semmi.-Rázta meg a fejét.-De ne aggódj...Jake tud vigyázni magára.-Tette vállamra a kezét.
-Hát...Ez a tudat valahogy most nem nyugtat meg...-Sóhajtottam.
Leültünk a nappaliban.Ott volt mindenki...kivéve Jake...Ő nem volt ott...és...Hányzott.
-Hé, Csajszi!!!Figyelsz Te egyáltalán?!-Rázott ki gondolataimból Embry.
-Öhm...Tessék?-Kaptam rá a tekintetemet.
-Figyelsz te egyáltalán?!-Kérdezte.
-Bocs...Elgondolkoztam.-Mondtam majd megráztam a fejemet, mintha ezzel kirázhatnám a rossz gondolatokat.
-Csak kérdeztem, hogy lejössz-e a partra holnap...-Dőlt hátra.
-Igen...-Mondtam majd ismét elmerültem a gondolataimban...
-Vajon merre lehet most?Mit csinálhat?Mire gondolhat?-Gondolkodtam.
-Akkor...Majd jövünk!-Álltak fel a fiúk.
-Te maradsz Carly?-Nézett rám Paul.
-Tessék?-Néztem rá.-Ja...igen, maradok még egy kicsit.-Bólintottam.
-Oké...Mi is...fél óra és jövünk!Csak körül nézünk Seattle és Forks között.-Bólintott.
Ezzel az összes srác elment...
-Minden oké, Carly?...Olyan elkalandozott vagy...-Fürkészte az arcomat Em.
-Igen...Persze...Csak...Jake...-Sóhajtottam.-Aggódom miatta...
-Ne tedd.Semmi baja, tudom.-Mosolygott rám.-Tud magára vigyázni.
-Ha te mondod...-Mondtam.-Szerintem...Elmegyek sétálni...Rám fér a fej szellőztetés.-Álltam fel.
-Oké...Ahogy érzed.-Bólintott Em.
-Ha Paul esetleg hamarabb visszaérne...-Kezdtem bele, de Em leintett.
-Oké, mondom majd nek, hogy várjon meg!-Mondta.
-Köszi...-Mosolyodtam el.-És Em!...Örülök, hogy tudok valakivel beszélgetni...-Mondtam.Mire mosolyogva biccentett.
Én meg kimentem...És az erdő felé vettem utamat.
De fogalmam sincs, hogy jó ötlet-e a tervem...

3 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik a törid :D
    várom a folytit

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon tetszik...Elolvastam az eddigi fejezeteket és nagyon kíváncsi vok a folytatásra! Mikor lesz friss? Sok puszi Rose

    VálaszTörlés
  3. Szia คภςรא !
    Nagyon örülök, hogy tetszik!
    Szia 13 (Rose)!
    A frisset ma kezdtem el írni...Max holnapra fent is lesz =).És örülök, hogy tetszik neked / nektek!

    VálaszTörlés