2010. június 26., szombat

5.Fejezet: A srácok

Jake kurjantott egyet...Eléggé meglepődtem tőle...meg kell valljam.
-Öhm...Emily arcát ne bámuld!Samet dühíti!-Súgta oda nekem.
-Miért bámulnám?!-Néztem fel Jake-re.
De a választ már nem kaptam meg, mert Jake behúzott a házba...
-Emily!Ő itt Carly, egy régi jóbarátom!-Mondta Jake mikor a konyhába értünk.
-Áh szia!...Szóval Te vagy az a lány akivel együtt homokozott!-Mosolygott rám a lány.
Arca jobb oldalán csúnya hegek díszelegtek.Mostmár értettem miért mondta Jake hogy ne bámuljam...
-Szia...Hát igen...-Bólogattam mosolyogva.
-A srácok merre járnak?-Kérdezte Jake.
-Valahol lent vannak a parton.Kivéve Paul.Ő szerintem durmol mint mindig ha szabadnapos.-Nevetett fel Em.
-Hát igen...Ryan a durmolás koronázatlan királya...Na de gyere Carly...Nézzük meg a srácokat.-Mondta Jake majd kézen fogott és kihúzott a házból.
Elindultunk az erdőben...Alig öt perces séta után elénk tárult az óceán...
-Wow!Ez tök szép!-Mondtam.
Megpillantottunk öt félmeztelen srácot amint egymást lökdösik, röhögnek majd intenek nekünk.
-Hé, hello srácok!-Köszönt Jake amikor odaértünk hozzájuk.-Ő itt Carly, egy régi barátom.-Húzott maga mellé.
-Öhm...Hello...-Ennyit tudtam csak kinyögni nagy zavaromban.
-Szia Seth vgyok!-Vigyorgott rám az egyik srác.
-Hello, Sam vagyok...Gondolom a jegyesemet, Emily-t már megismerted...-Biccentett egy másik srác/férfi.
-Szeva!Embry vagyok...A poéngyár.-Vigyorodott el egy kisebb termetű srác.
-Szia!A nevem Quil!Isten hozott!-Mondta egy szemüveges srác.
-Jared...Amúgy hello!-Mosolygott rám az utolsó srác.
-És...Honnan jöttél?-Kérdezte Seth.
-Colorado-ból...-Mondtam.
-Húú akkor te egy igazi cowgirl vagy?!-Lelkendezett Embry.-Tudsz lovagolni is meg minden???
-Hát...Annyit tudok a lovakról, hogy négy lábuk var, növényevők és meg tudom különböztetni az elejét és a hátulját...Röviden.-Mondtam mosolyogva.
-Hú akkor haladsz...-Mondta Jared.
-Ja...Igyekszem.-Bólogattam.
Közben elindultunk sétálni a víz mentén.
-És...Miért költöztél?-Kérdezte Quil.
-Öhm...Én...-Hebegtem.
-Mellékes téma!-Mentett ki Jake.
Hálásan rá pillantottam amit Ő csak egy apró bólintással intézett el.
-Értem...Bocs.-Mondta Quil.
-Semmi baj...-Mondtam halkan.
-És amúgy merre laksz?-Kérdezte Sam.
-Forks-ban...Nem tudom ismerős-e a Daisy McCarty név...A nénikém...Nála lakom.-Mondtam.
-Ó hát persze!Emily legjobb barátnője.-Bólogatott Sam.
-Amúgy Jake!...Hogy merted eltitkolni előlünk Carlyt?!?!-Kérdezte Embry.
-Hé...Öhm...Csak tegnap jöttem...És kb. tíz éve hogy utoljára láttam Jake-t...-Mentettem most ki Én Jake-t a pácból.
-Ja...-Vont vállat Embry.-Akkor bocs Tesó.
-Áh semmi baj Embry...Már hozzá szoktunk a hülye hozzászólásaidhoz.-Veregette hátba Jake Embry-t.
-Na...kösz...-Morgott Embry.
-Ugyan!Nincs mit...-Vigyorodott el Jake önelégülten.
-És mi a teljes neved?...Mert a Carly-ból nem lehet következtetni túl sokat.-Lépett mellém Jared.
-Caroline...De azt nem szeretem.Vagy Carol vagy Carly.De a Carly-t szoktam leginkább használni.-Mondtam.-Öhm...Jake és Embry mindig...Ezt szokták csinálni?-Pillantottam a két birkózó srácra.
-Hát...Látnád őket idegállapotban...Amúgy most csak hülyéskednek.-Bólogatott Jared.
-Akkor megnyugodtam...-Sóhajtottam.
Miután Jake és Embry lenyugodtak vissza indultunk a házhoz.
Az összes sráccal jól megvoltunk...De azért Paul-ra is kíváncsi lettem volna.
Na de mind egy.
A holnap esti tábortüzes bulin, amire meghívtak a fiúk, majd megismerem Paul Ryan-t is.
délután további része nagyon jól telt.Emilyvel is nagyon jól össze barátkoztunk és tovább röhögtünk Embry és Jared béna, ámde mégis szórakoztató csipkelődésén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése